Friday, February 4, 2011

-sekadar coretan-


Hm~sangat 2 sedih apabila ketika tangan dah lancar menaip, mengeluarkan hujah-hujah di laman-laman chat...
tiba-tiba...”wireless not connected”.....
hm~kenapa selalu begini ya? Ya~saya tahu...jawapannya...mungkin geografi tempat ini jauh daripada Bandar..but, selalu –selalu ok sahaja~
dalam menaip ini, saya menunggu ..cakap sendirian, “line oh line , bilalah ngko nak ok balik ni ?”
 Coretan ini pun hanya ditulis dalam suatu tempoh masa yang amat sunyi di Microsoft office word. Dan, for sure, akan di “kopi”  kemudiannya di”tuang”kan ke dalam blog kesayangan saya. Mahu buat apa lagi selain mengeluarkan rasa/ pendapat...
Mungkin Allah nak tegur saya, kan? Kalau-kalau sya ada terlepas cakap dalam mengeluarkan hujah..tapi, nak difikir-fikirkan semula, ada kah? Ntahla~.. Selalunya kalau saya cakap kejam sangat, ‘automatic’ rasa macam ssorg yg kejam dan chow..  :):)

Lagi 2 hari, saya perlu menyambung pembelajaran saya~ menghadap buku + whiteboard... dengar cikgu2 a.k.a lecturer sampaikn ilmu mereka...
Ops....pembelajaran? baru teringat. Kerja banyak lagi tak siap..hm~biasalah ,,saya~ sekarang pun dah pukul 12:41.
oh~ 12:41...Maknanya bukan lusa lah balik hostel but, ESOK!!!.. YA Allah, cepatnya masa berlalu~  7 hari cuti rasa macam 2/3 hari sahaja...
 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Haa~line tiba2 dah ok sikit. Tapi, saya tahu~takkan bertahan lama tu... Seeloknya saya manfaatkan masa yang suntuk ni dengan “mentelaah”  internet buat kali terakhir mungkin untuk bulan ni...
Akhir kata- Syukran  lakum, sudi baca blog saya/ana...
Mana-mana sajalah ye... ana/saya, satu maksud sahaja..
undur diri daripada laman sesawang.. Fokus Spm!!! Bittaufiq wannajah ~

No comments: